Hvordan kan vi hjælpe?

FAQ

Nedenfor kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål. Hvis du ikke får svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os her.

Levering

Hvor lang tid tager levering?

Levering tager normalt 1-3 hverdage.

Vi bestræber os på at sende din ordre afsted senest hverdagen efter, at du har bestilt. Hvis du lægger din ordre før kl. 12.00 på en hverdag, gør vi alt for at få pakken sendt afsted samme dag. Ordrer lagt efter fredag kl. 12.00 samt i weekenden vil blive sendt om mandagen.

Skulle leveringen mod forventning blive forsinket, vil du høre fra os med det samme.

Hvordan følger jeg min pakke?

Når din ordre er pakket og gjort klar til afsendelse, modtager du en mail fra os med et pakkenummer. Du kan bruge nummeret til at spore, hvor langt din pakke er nået.

Hvis du ikke modtager mailen fra os, kan du skrive til os på kundeservice@packsmart.dk eller ringe til os på +45 30 40 80 72.

Kan min pakke blive leveret lørdag og søndag?

Hvis du har valgt levering til en GLS PakkeShop, kan den blive leveret til PakkeShoppen om lørdagen, men ikke om søndagen. Hvis du vælger levering til privat- eller firma adresse, leveres der ikke i weekenden.

Fragt & betaling

Hvor meget koster fragt?

Fragtprisen afhænger af, hvilken leveringsmetode, du vælger. Hvis du vil have din pakke leveret til din privat- eller firmaadresse, koster det 39 DKK. Hvis du vælger levering til en GLS PakkeShop, koster det 19 DKK.

Alle ordrer over 499 DKK sendes fragtfrit, hvis du vælger levering til en GLS PakkeShop.

Hvilke fragtmuligheder har jeg?

Vi tilbyder følgende leveringsmetoder:

 - Levering til GLS PakkeShop kr. 19 DKK (gratis over 499 DKK)

- Levering til privatadresse med GLS kr. 39 DKK

- Levering til firmaadresse med GLS kr. 39 DKK

Læs mere her.

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Når du handler hos Packsmart, har du mulighed for at betale med Visa, Mastercard, Dankort og MobilePay.

Alle priser i webshoppen er inkl. moms.

Returnering/ombytning

Hvor lang er returretten?

Som kunde hos Packsmart har du en udvidet returret på 60 dage.

Varer, der returneres, skal være i ubrugt stand og i original emballage. Sørg også for, at varen pakkes fornuftigt ind ved returnering, så den når frem til os i ubeskadiget stand.

Hvordan returnerer jeg en vare?

1) Pak varen forsvarligt ind.

2) Opret en returlabel på vores returportal. En returlabel koster 39 DKK, som fratrækkes det beløb, vi refunderer til dig.

3) Print returlabelen ud og sæt den fast på pakken, der returneres.

4) Indlever pakken i en GLS PakkeShop efter eget valg.

5) Når vi har modtaget din returnering, behandles den hurtigst muligt og senest indenfor 1-3 hverdage.

Jeg har returneret en vare. Hvor lang tid går der, før jeg får min refundering?

Når vi har modtaget og godkendt din returnering, behandler vi den hurtigst muligt og senest indenfor 1-3 hverdage.

Når vi har refunderet købsbeløbet, kan der gå 5-10 bankdage, før beløbet går ind på din konto.

Hvordan ombytter jeg en vare?

Ombytning hos Packsmart er gratis og sker på følgende måde:

1) Du opretter en returnering på vores returportal, for den vare du ønsker ombyttet.

2) Du lægger en ny ordre på den vare, du ønsker den byttet til.

Når vi kan se, at du har lagt en ny ordre, fratrækker vi ikke prisen for returlabelen (39 DKK), når vi refunderer købsbeløbet for den vare, som du har ombyttet.

Kontakt

Jeg har spørgsmål til et produkt. Hvordan får jeg hjælp?

Hvis du har spørgsmål og brug for hjælp, er du meget velkommen til at sende en mail eller give os et kald.

Send os en email her.

Ring til os på +45 30 40 80 72 mandag-fredag kl. 09:00-16:00.

Kontakt os

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os via linket nedenfor.